Thursday, 17 January 2013

Kuali



A : Maaaak aih, lawonya selipor?
B : Heheee.
A : Tak tukar baru?
B : Tengah jimat. Kawan saya pergi Langkawi.
A : Apa kena mengena?
B : Nak kirim kuali tefal.

40 perut lapar:

Lady Windsor said...[Reply to comment]

ahhhaaa jauh larinya selipar dengan kuali...tapi sipar tu ohshem...chumil!

Nizam.Ariff said...[Reply to comment]

hah... .memamg ada kena mengena.
kuali tefal kat sana harganya lebih kurang sepasang selipar...

Nurulhuda Abdul Latip said...[Reply to comment]

Wah gitu...kuali tefal punya pasal, hehe

Rapunzeel Cikilolo said...[Reply to comment]

sanggup geng...

semata tefal?

tasekM said...[Reply to comment]

ni selipor ko le ni, kan...?


.

kakngah said...[Reply to comment]

sebelah lagi???

pB said...[Reply to comment]

staple tu ....
memang tgh simpan duit tu ...

adda syuhada said...[Reply to comment]

kihkihkih...nk tefal punyer pasal...

amirah said...[Reply to comment]

mak oi..jimat betul ni. kritikal nazak nampaknya tu.

tefal? sape nak pegi? nak kirimmmm *kira-kira duit posen-posen*

Rozita said...[Reply to comment]

size bape selipar tu?

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Lady Windsor
kan, macam kain batik

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Nizam.Ariff
berapa ratus rm selipor ko?

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Nurulhuda Abdul Latip
hidup kena berkorban, hehe

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Rapunzeel Cikilolo
tefal ok! tapi cap buaya pun ok jugak

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@tasekM
rahsia! :)

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@kakngah
sebelah lagi ok, takde cerita menarik

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@pB
beli terompah kayu lama sikit tahan kan

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@adda syuhada
hehehe

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@amirah
berat dia nak angkat duit posen² wak!

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Rozita
kenapa, nak belikan baru ke? :)

Nizam.Ariff said...[Reply to comment]

selipar aku harga 4.90 je..
ko punya la harga puluh-puluh (hush puppies kkut), boleh beli tefal 'tak lekat' saiz 8 inci tu... kan? kan?
tu sebablah ko simpan sebab nak beli tefal...

Chik Att said...[Reply to comment]

Kita pakai selipar jopun joo....

Amalina said...[Reply to comment]

sanggup semata-mata nak beli kuali..alahai..kuali tak penting kot..

azieazah said...[Reply to comment]

Silap silap stapler tu makan kaki, langsung kena pi klinik. Lagi mahal dari rega kuali tu. Hehehe

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Nizam.Ariff
weh, selipor ni $2.90 je dan dah pakai lebih 3 tahun... jadi susutnilai setahun tak sampai singgit... dan pula beli mintak duit deris, jadi lagi jimat, haha

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Chik Att
ni jopun gak, jopun bungo² sakura

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Amalina
mana pulak? abis takkan nak goreng telur dalam periuk?

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@azieazah
jangan doa gitu kak, lagi pun takde kencing manis, harap tak jadi la huhu... :D

Warna Warni Kehidupan said...[Reply to comment]

nak kirim juga..

sudipVSsenduk said...[Reply to comment]

ketawa sambil nangis

Daddy Ziyyad said...[Reply to comment]

kirim la slipar sekali, khabarnya selipar korea murah kat langkawi

afendi ariff said...[Reply to comment]

spluh hengget jer weh...
downtown melambak...
heh!

Scarlett O'Hara said...[Reply to comment]

Beli le kat kedai 2 inggit.2 inggit je sepasang.

gadisBunga™ said...[Reply to comment]

tu stapler ke tu? kuikuikui!

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Warna Warni Kehidupan
haha, dah balik dah dia

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@sudipVSsenduk
sedih kaaan

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad
ooo ye ke? rugi tak tau

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@afendi ariff
tu bukan tefal, tu mesti brand tefol

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Scarlett O'Hara
selipor ke kuali?

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@gadisBunga™
kakakaa, kreatif tak?