Friday, 22 July 2011

Zombi katek

"Kita nak kotak²"
-Apa lagi la budak ni merepek kan?-

"Tuuu kotak², kita nak kotak²!"

-

Kotak² zombi kampung pisang

60 perut lapar:

bujal X said...[Reply to comment]

hey~

bujal X said...[Reply to comment]

oh~

bujal X said...[Reply to comment]

lets go!

bujal X said...[Reply to comment]

satu lagi komen,

bujal X said...[Reply to comment]

sekarang sudah cukup lima~haha~

bujal X said...[Reply to comment]

tambah satu lagi,

otak2 sekarang da kurang rasa ikan~

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@bujal X
6 je? kamon bro... apasal tak 7? tak cunnn!!

cikwawi said...[Reply to comment]

kat benteng ke? otak2 kat benteng memang sedap!

pB said...[Reply to comment]

Benteng tu kat mana ??

Ayu said...[Reply to comment]

Heheheheh.. Kotak pun kotak lah nakk.. Nasib pandai tunjuk. Merasa jugak masuk mulut. ;p

Ibu n Abah said...[Reply to comment]

hehehe...
kotak2...
berapa byg kotak budak kecik tu boleh makan?...

nizamsani said...[Reply to comment]

tak boleh makan kotak-kotak ni.
elergi.
nanti gatal-gatal.

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

owh...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

adik...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

itu...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

bukan...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

kotak kotak...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

itu...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

otak otak...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

kucing...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

blog Lu...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

blog Lu...

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

gua spam jugak hahahhahahaa.... aktiviti sihat di pagi hari... menyepam orang

ORLANDO AHMAD said...[Reply to comment]

okey, cukup dah...

PUTUBAMBU said...[Reply to comment]

kami sekeluarga pun 'hantu' kotak2 tu... hehehe

lemongrass said...[Reply to comment]

hikhikhik...
sedapnya kotak kotak itu :-).

amirah said...[Reply to comment]

ok la tu...janji ada tak tak kat belakang..hehe

Aku said...[Reply to comment]

Otak-otak kat Melaka gua selalu belasah 2 set sekali hadap...

AI said...[Reply to comment]

- ape kene dgn bujal & orlando tu...terlebih energy pepagi jemaat...

- kotak2 itu mahal skang nih...

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@cikwawi
ni kat bagan lalang

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@pB
mana² pun banyak tempat makan nama benteng, hehe, tak tau cikwawi refer yang mana

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Ayu
nyampah kan? rasa nak cubit je mulut tu, hehe

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Ibu n Abah
alah makan main² je, satu pun tak abis

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@nizamsani
elergik kotak² ni... kotak mancis boleh makan? ;)

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@ORLANDO AHMAD
aaaa, tidaaaakkkk! aku titik tangan korang nanti!! (malas nak jawab banyak²) >;p

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@PUTUBAMBU
suka makan, tak reti buat sendiri, hehe

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@lemongrass
dah pernah cuba buat kotak² aussie?

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@amirah
dia kejar orang buat² macam zombi kampung pisang dan sebut, kotaaaakkk! kotaaaakkk!!

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Aku
2 set tu 2 bakul la kan? setakat 2 batang, taik gigi aku je...

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@AI
bujal balas dendam, orlando numpang sekaki... nyampah kaaaan budak² tak matang ni! hehehe >:)

chantekdress said...[Reply to comment]

ini ke budak yang kata cubiyi tu.. huhu... :p

tasekM said...[Reply to comment]

kat bukit beruang ada jual kotak2 yg sgt besar.
harga sama mcm org lain gak.
60sen satu.


.

kingsix27 said...[Reply to comment]

hahahahaka.. kotak kotak

Chik Att said...[Reply to comment]

eehhh ... nyampah kat bujalllll ....

itu zombi sudah hancur masuk perut

DrSinga said...[Reply to comment]

rosak anak orang awak jaga!!

PertMuffin said...[Reply to comment]

eh, kog penah makan kotak-kotak ayam tak? dia kecik je.. lebih kurang 1/4 dari saiz kotak2 ikan tu... sedap tau! tapi tak sebut kotak2 la.. dia panggil pepes (ok, memang aneh dan nyaris2 jadi benda lain)
(T_T)

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@chantekdress
haha, ye la... cubiyi, kotak², semua kerja dia la

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@tasekM
wah! ada rasa ikan ke tak?

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@kingsix27
hehe... asal dia bahagia la kan

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Chik Att
bujal sibuk membuat onar di blog orang hari ni

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@DrSinga
tak suruh makan kotak kasut dah cukup bagus, hehe

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@PertMuffin
pepes? macam pernah dengar tapi tak pernah rasa... atau mungkin aku tak pernah dengar tapi teringat perkataan yang lagi satu tu? :|

Daddy Ziyyad said...[Reply to comment]

Saya sudah puas makan otak otak masa balik JB bulan lepas..~haha

Umie Artoqiemie said...[Reply to comment]

dasar zombi. haha

ASH said...[Reply to comment]

bagi jer kotak kasut..hehe

afendi ariff said...[Reply to comment]

kotak2???
wahahahhaaa....

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad
wee best

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@Umie Artoqiemie
hahaha

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@ASH
satu zombi orang layan, kalau dah sembilan zombi mcm akak, alamat makan kotak kasut la

kucingorengemok said...[Reply to comment]

@afendi ariff
kreatif tak? :D