Thursday, 18 March 2010

Kerepek Parit Raja

Bangunan Mara
Pekan Parit Raja, Batu Pahat
[Malas nak letak poskod sebab kejap lagi ada orang mengaku Parit Raja tu dalam daerah Kluang pulak :p]

Ezad Anim ni kedai favourite kami sebab kroni tokey dia bekas anak murid bapak saya

Tapi mana-mana dalam bangunan tu pun penuh dengan kerepek yang pelbagai matneka dan harga pun lebih kurang

Ni pesen ambik gambor malas turun dari kereta, boleh?

Lagi cerita kerepek di sini

14 perut lapar:

Ismail Fitry said...[Reply to comment]

Ohhh rindunya kerepek malaysia... Sejak duduk kat NZ ni asyik menghadap Nachos dan chips aje. Tapi still takleh lawan kerepek Malaysia

DrSinga said...[Reply to comment]

malas turun sebab dah kekenyangan kannnnn.....
:P

hazila said...[Reply to comment]

Buat stok bebanyak bagus ni. mengunyah sambil tengok citer hindustan.

fmina08 said...[Reply to comment]

ada port baru nk beli kepek2 nih..
kt Pt Lapis Laman Pt Sulong..07-4509061..kalo da biasa..rege leh runding gak..mak mentua selalu beli kt sana..ni nk kenduri, pon order jek kat sana..
tp xtaula kalo xmenepati ISO KOG nih..heee

Faizah Jaafar said...[Reply to comment]

ooOoo..aku slalu bli kat ayer itam jer...ada satu kedai jual murtabak...sedap sehh...ko jumpa tak kedai jual murtabak tuh KOG....

catz said...[Reply to comment]

nih malas turun sbb dah makan nasik ambeng di pt raja kah? ihiks.
matneka tu apa?

paKLeE said...[Reply to comment]

86*** ialah jajahan takluk kluang yer... :p

kikin_78 said...[Reply to comment]

wah! manyaknyer kepek....beraneka pilihan...

PUTUBAMBU said...[Reply to comment]

uish..bestnya kepek2 tu..
kalau dapat le brg seguni dua tu.. duk pulun kunyahhhhh je lah sampai bila2..

kita suka kepek pedas & kepek pisang

Soraya Zainal said...[Reply to comment]

uih uih.. orang Kluang ber poskod 86000 ni terase la :P

kucingorengemok said...[Reply to comment]

Ismail - lain kali masa pack gi sana seludup la 1-2 kilo kerepek

DrSinga - alamak, macam mana orang boleh tau

Hazila - banyak sangat pun lenguh gigi

Fmina - wah, ada no telefon... kita dah 3 tahun tak singgah parit sulong, lalu je

Faizah - air hitam tu dah terkeluar dari teritori

Catz - matneka=aneka jantina lelaki, haha

Paklee - dah agak dah dia ni akan bersuara :p

Kikin - haah, tu lom ambik gambar semua tu (pasal rajin sangat hehe)

Putu - jangan le seguni, banyak sangat! confirm makan 1/16 guni je dah muak...

Soraya - hehehehe

Mohamad Fitri B Mohd Azlan said...[Reply to comment]

sy sllu bli dkt jeyhan je.

DrSam said...[Reply to comment]

matneka...perkataan baru tu. saya suka juga beli berbagai jenis kerepek ni sebab senang dibawa kesana kemari dan boleh tahan lama didalam simpanan.

afendi ariff said...[Reply to comment]

lelaki ada aneka jantina?
ko jgn macam2...
heh!